پت پت*

فوت کردن گرد و غبارا*

اره ستاره اینجا-

سلام خوبین؟

اره بعد عمری اومدم اینجا

عاممم خیلی اتفاقا افتاده 

الان من تجربی میخونم :))ازش بدم میاد )))

و مهم ترین فرد رندگیمو از دست دادم ...بدون هیچ‌حرفی رفت 

اخرین پیامش یه پیام معمولی موقع صحبت عادیمون بود و بومم دیگه غیب شد 

دوستشم گفت اره شما کات کردین 

و حقیقت کوبوندن شد تو‌صورتم با اینکه میدونستم..

خوببب 

باشگاه رفتن و‌شروع کردم 

با درسا سر و‌کله میزنم 

شروع کردم به استفاده کردن از زبانم و ترجمه میکنم 

عام دیگه با دوستام بیرون رفتم یه بار (همکلاسای امسال)

و خیلی به طور روزمرگی داره میگذره ایش

بخدا دو سه نفر هستن میشناسم زندگیشون خیلی دراما داره .اصلا نمیفهمم من زندگیم خیلی رو‌ روزمرگیههه.چگونهههه

اره 

حرفی ؟سخنی؟حدیثی؟

وایی واییی دیدین میتسوری رفت؟؟؟کارمن‌ هم رفتتتت

وای کارمن بچممم دوسش داشتم 

حالا اونقدرا هم صمیمی نبودم با هیچ‌کدومشون ولییی خوب چراااا؟