ساعت‌چهار‌وهفده‌دقیقه‌بامداد‌روز‌بیست‌وسوم‌بهمن‌ماه‌هزار‌و‌چهارصد‌و‌یک

اول تولد آلا مبارک راستش هیچ ایده ای برای تبریک ندارم و نه حتی ویدیو مناسب چون تا اومدم تو بیان با پست میتسوری فهمیدم تولد آلا هس.. ساری آلا ولی امیدوارم تولد خوبی داشته باشی و یه سال خوب و خوش باشی 

و همچنین اومدم بیان فهمیدم تولد رزی هم هس 

آلا چه حسی داری که تولدت با رزی تو یه روزه؟ 

دارم به اهنگ Until I Found You که رزی برای تولدش ریلیز کرده گوش میدم و ارامش بخشه 

داشتم سریال 25و21 رو نگاه میکردم و قسمت 3 رو تموم کردم 

به این فکر کردم که نا‌هی‌دو یه الگو داش ولی من هیچ الگو ای که آهنگساز باشه ندارم 

ناهی‌دو  دوس داشت شمشیر باز تیم ملی بشه و مدال طلا رو بدست بیاره و الگوش کو‌یو‌ریم بود،و من دوست دارم اهنگساز شم و هیچ الگو ای ندارم.شاید بهانه مسخره ای باشه ولی من بخاطر وضعیت روحی و همچنین محیط اطرافم حتی نتونستم گیتار تمرین کنم و بعد میگم میخوام اهتگساز شم. 

ناهی‌دو حتی با اینکه مدرسشون تیم شمشیربازی نداشت مدرسه عوض کرد و من عوامل محیطی رو بهانه میکنم. شاید واقعا حقم این نیست که اهنگساز بشم بدون اینکه براش حتی یه ذره هم تلاش نمیکنم. قبلاخیلی تلاش کردم ولی.. 

خیلی چیزا هست که ادما رو غمگین میکنه 

ما هر وقت تو مدرسه بحث انتخاب رشته میشه همه ذوق و شور دارن و من به استانه گریه نزدیک میشم نمیدونم چرا.. 

مشهد خیلی سرد شده البته نه مثل اون دو هفته و 18- درجه نه ولی سرده نسبت به هفته قبل و برف اومد ولی ننشست رو زمین، البته رو کوه نشسته 

من معدل خوبی اوردم تو امتحانات بالای نوزده و خوب کلی تلاش کردم بخاطرش تا به پدر و مادرم نشون بدم "خودخواه و کمال گرا" نیستم و خوب انتظار کادو که نداشتم چون هیچ وقت اینجوری نبود  (البته داداشم استثنا هس) ولی خوب از ته دلم؟ اره دلم یه کادو یا هرچیزی برای تشویق میخواست نه فقط افرین خوبه و عوو عربی 19 

در همین حد اذیتم کرد خیلی زیاد،حس کردم اون لحظه وجود نداشتم بهتر بود 

همه ی بچه ها میگفتن ما فلان معدل شیم فلان چیزو میگیرن برامون و... 

و من حتی اگه میگفتن میخوایم کادو بدیم بهت نمیدونستم چی میخوام

خیلی دلم میخواد انزلی رو ببینم ولی خوب ما عید کلا رامسریم و جایی نمیریم فقط میریم رامسر پیش مادر بزرگ و خاله و اینا و من واقعا شهر های زیادی هس که دوس دارم ببینم از جمله انزلی 

چه  طولانی شد 

فکنم بسه خالی شدم 

و نت اذیت میکند 

بعدا نوشت :الان عمر سایتو دیدم سالگرده

چرا همه چی باهمه تولد آلا، رزی، سالگلرد وبم 

ولی باحاله فک کن تولد رزی با سالگرد وبم یکیه اخی

گیلیگیلیگگگگگگیلیییییییگیلیگیلیگیلی سالگرد مبارککک

حتی انرژی جشن گرفتن و پست جدا گذاشتن براش ندارم

ممنون که یه سال باهام بودین خیلی جالب بود وبلاگ نویسی برام و حس خوبی داره که خونده میشه مطالب "وبلاگ بدون خواننوه وبلاگ نیست" 

واسه 500 روزگیش شاید یه فکری کردم نمیدونم

بعدا نوشت 2:خوابم میاددد